Fight Club 2 #1 - Chuck Palahniuk, Cameron Stewart


Narrator, teraz nazywający sam siebie per Sebastian, jest 9 lat po ślubie z Marlą. "Sebastian" wiedzie przykładne życie człowieka, jakim nigdy nie chciał być. Marla nadal uczęszcza do grup wsparcia, a ich syn posiada niebezpieczną wręcz wiedzę o środkach wybuchowych. Wkrótce dawne życie "Sebastiana" daje o sobie znać...


Do premiery komiksu pozostało jeszcze kilka miesięcy (do księgarń pierwszy zeszyt trafi w maju), ale Playboy ujawnił już 6 pierwszych stron (http://www.playboy.com/articles/fight-club-2-exclusive-6-page-preview-chuck-palahniuk). Ja jako fan, nie mogłem sobie odmówić zapoznania się z dziełem. I oto jestem po. I choć dotychczas byłem do całego projektu sceptycznie nastawiony, te kilka stron rozwiało wątpliwości.


Żeby nie było tak dobrze, powiem, że fabuła jest nieco odgrzewana, ale co z tego? Tak znakomitego Chucka dawno nie czytałem, komiks ma jego charakterystyczny styl, a strona graficzna zrobiona przez Camerona (zdobywcę nagrody Eisnera), nieźle z tym współgra. Idealnie nie jest, postacie mogłoby być bardziej podobne do filmowych, ale... Cóż..

Na razie wstrzymam się z pełnią oceny do premiery, nie mniej warto jest czekać na to dzieło, oj warto!

Komentarze