Promocja wakacyjna - Zaczytane wakacje

WAKACJE TYLKO Z KSIĄŻKĄ


Wakacje potrafię sobie wyobrazić bez wielu rzeczy. Na przykład bez pogody (bo ta i tak zawsze szwankuje w najmniej odpowiednich momentach). Albo bez wyjazdów (ok, choroba lokomocyjna robi swoje). Bez jednego jednak letniego wypoczynku nie jestem w stanie sobie wyobrazić – bez książki. Odkąd tylko pamiętam, wszelkiej maści lektury wypełniały mi dni wolne od szkoły. To właśnie w pewne wakacje lata temu zacząłem czytać dla przyjemności, a każde kolejne spędzałem już z książką w ręku. Zawsze wtedy towarzyszyły mi albo horrory, albo fantastyka, albo książki młodzieżowe. Wakacje były intensywniejsze, bo przeżywałem przygody nie tylko własne, ale i literackich bohaterów. Jak powiedział Józef Czechowicz, "kto czyta - żyje wielokrotnie". Jeśli więc i Wy chcielibyście w to lato doświadczyć tego na własnej skórze, sklep Tania Książka przygotował dla Was promocję, która pozwoli Wam to zrealizować.

Co tym razem ma do zaoferowania ta księgarnia internetowa? Trwającą przez całe wakacje akcję, w której serwuje Wam niezliczone ilości tytułów w cenach obniżonych nawet o 80%. Owszem, są tu outlety, są wydania kieszonkowe, ale nie tylko, a wśród nich znajdziecie liczne rewelacyjne tytuły. Weźmy choćby pierwszy tom nieśmiertelnego „Mikołajka” – ideał dla czytelników lubiących pośmiać się w inteligentny sposób niezależnie od wieku. Albo „Harry’ego Pottera” – aż łezka kręci mi się w oku, bo to była jedna z moich pierwszych wakacyjnych lektur. Do tego cała seria „Opowieści z Narnii” (siedem tomów za niespełna 50zł!) a także „Felix, Net i Nika” – przygody przyjaciół, które pokochają wszyscy nastoletni czytelnicy. Dla starszych też znajdzie się tu mnóstwo świetnych propozycji, ot choćby „Początek”, najnowsze dzieło Dana Browna. A to tylko kilka przykładów z setek książek, jakie znajdziecie w ofercie Taniej Książki. Zajrzyjcie więc pod adres:




i przekonajcie się, jak można ciekawie spędzić te wakacje nawet bez ruszania się w domu. Zresztą nie zawadzi też zabrać książki na letnie wojaże – w końcu pogoda zepsuć może się zawsze, a i w trakcie podróży lektura także może się bardzo przydać.

Komentarze