PRYWATNIE



Witajcie wszyscy, którzy czytacie mojego bloga!


Nadszedł Nowy Rok, a wraz z nim pojawiły się liczne zmiany. Również w moim życiu zmieniło się to i owo, a ponieważ nigdy nie dzieliłem się tu z Wami czymś poza moimi odczuciami płynącymi z lektury danych pozycji, nadrobię ten błąd. Czym w takim razie chcę się z Wami podzielić? Faktem, że mój artykuł krytyczny traktujący o serii „Szklana pułapka” pojawił się właśnie w najnowszym (49) numerze Grabarz Polskiego. Pisma, które cenię i czytam od lat, dlatego fakt ten jest dla mnie niezmiernie miły. Przy okazji tego trochę bezczelnego chwalenia się, pragnę zachęcić Was do lektury magazynu (dostępny pod adresem grabarz.net), a jeśli zahaczycie o mój artykuł „Live Fast, Die Hard” i zechcecie skomentować, piszcie poniżej.


Pozdrawiam Was wszystkich!

Michał Lipka

Komentarze

  1. Jak najbardziej jestem za takimi artykułami,za pewne wiesz,że traktuję je jako swoje :D
    Seria może doskonała nie jest,ale ogląda się z przyjemnością,dla mnie o wiele lepsza od osławionego Rambo z "Włoskim Ogierem" ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz