Amazing Spider-Man Vol 4 #6 - The Dark Kingdom - Part 1: Turnabout - Dan Slott, Matteo Buffagni


MROCZNE KRÓLESTWO CZ I: ZWROT


Skończyła się walka z Zodiakiem, przyszła – miałem taką nadzieję – nowa, lepsza opowieść. Błąd. Za dużo nadziei, co do Slotta – ten komiks jest równie marny, jak poprzednie. A ja krótki zeszyt czytałem długi czas…


Trzy tygodnie temu ekipa odbija Mr. Negative’a. Peter tymczasem załatwia swoje sprawy tak w firmie, jak i jako Spider…


I nawet nie chce mi się tego opisywać. Rysunki są niezło, o, tyle dobrego mogę powiedzieć. Początek udany, potem gorzej, kiedy twarze mają mniej cieni. I okładka jeszcze miła jest dla oka. Ale fabuła to jakaś pomyłka. Bzdura. Kopia, kopi, kopi z kopi z ksero zrobionego z marnej jakości zdjęcia odbitego na papierze toaletowym. Mocne słowa? Za słabe, by oddać uczucia, ale i komiks mnie osłabia.


Odradzam, chociaż nadal czekam na Dead No More i dlatego wciąż jeszcze czytam.

Komentarze